Retourneren

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer! Bij Orange Label Design heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst.  Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug op je rekening.

Retouradres(geen bezoekadres)

Orange Label Design
Bosveld 640

5403AS Uden

Hoe je het pakketje retour stuurt is naar eigen keuze, wij adviseren gebruik te maken van PostNL. Zorg ervoor dat deze direct bij ons geleverd wordt en niet bij een afhaalpunt.

Zakelijke bestellingen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Retour aanvraag indienen
Mail ons voor een retourverzoek: info@orangelabeldesign.nl en vermeld de reden van retournering.

Wanneer je retour door Orange Label Design ontvangen is, ontvang je hiervan een bericht per mail. Het bedrag zal uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op de (bank)rekening. Mocht je de betaling of het mailtje niet binnen 5 dagen ontvangen hebben, stuur ons dan even een mailtje. Wellicht hebben we je retour niet goed ontvangen of is er wat anders mis. We kunnen je pakketje dan traceren met de track en trace code (bewaar deze goed). Zo kunnen we ervoor zorgen dat je altijd binnen 14 dagen je retourbetaling terugontvangt.

Houd er rekening mee dat Orange Label Design retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief eventuele labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items of artikelen met een vreemde geur of vlekken worden niet retour genomen. Hierdoor ontstaat voor ons waardevermindering en de schade zal dan voor rekening van de klant zijn.

Gepersonaliseerde producten

Bestellingen die op maat gemaakt zijn kunnen helaas niet geretourneerd worden. Is er toch iets mis met je bestelling neem dan contact met ons op: info@orangelabeldesign.nl

Is het bovenstaande van toepassing bij ontvangst? Heb je bijvoorbeeld een verkeerd of defect artikel ontvangen? Laat het ons dan snel mogelijk (bij voorkeur dezelfde dag) weten via info@orangelabeldesign.nl. Dit om misverstanden te voorkomen!

Wie betaald de retourkosten?

In het geval van een retour, zijn de kosten en het risico van de retourzending voor de klant. Wij adviseren hiervoor een verzekerde verzending. Hiermee heb je de mogelijkheid het pakket te volgen, en is het pakket ook verzekerend in het geval het verloren raakt bij de bezorgdienst. Een track en trace code geeft geen wettelijk bewijs van ontvangst. 

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg dan deze retourprocedure (je ontvangt van dat item het geld retour) en plaats opnieuw een bestelling. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem zo snel mogelijk contact op met info@orangelabeldesign.nl, op werkdagen proberen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing te zorgen.